Inloggen
Gebruikersnaam Onthouden?
Wachtwoord
Wachtwoord vergeten Registreren !
Het grote moppen topic #1
terug naar forumindexindex terug naar Onzin!onzin! het grote moppen topic #1
wijzigen niet mogelijk 26 maart 2010 @ 12:32

Tegelijkertijd komen een dominee en een buscarchauffeur bij de hemelpoort. "Kom binnen!" zegt Petrus tegen de buschauffeur. "Of we U binnen laten dat weten we nog niet." krijgt de dominee te horen. "Wat is dat nou, ik als dominee moet wachten en de buschauffeur mag direct naar binnen?" "Nou ja," zegt Petrus, "als u aan het preken was, viel iedereen in slaap, maar als deze chauffeur aan het rijden was, zat iedereen te bidden!"

Tijdens het opruimen van de slaapkamer van d'r dochter kwam moeders een boek tegen met de titel "SM in woord en beeld". Hevig geschokt praat ze er met vader over die avond als dochter lief op bed ligt. "wat moeten we nu doen"? Vraagt moeders aan pa. Pa zit een beetje bedenkelijk te kijken en zegt dan "ik weet het niet maar ik denk dat een flink pak billenkoek niet zoveel zin heeft".

Een man schaamt zich voor zijn geslacht en ziet een advertentie van een sexuologe. Dit lijkt hem wel wat en hij maakt een afspraak.
Op die dag gaat hij langs en de sexuologe vraagt wat er nu precies scheelt.
"Nou...ik ben van onder precies een baby"
De sexuologe stelt hem gerust en vraagt hem zich uit te kleden, zodat ze zich een voorstelling kan maken. De man schaamt zich en wil liever niet. Maar de sexuologe verzekert hem dat ze erg professioneel is en al zowat alles heeft gezien.
De man is gerustgesteld en begint zich uit te kleden terwijl zij hem wat privacy gunt en de kamer verlaat. De man is klaar met uitkleden en roept de sexuologe terug. Als ze binnenkomt valt ze pardoes flauw. Bijgekomen vraagt ze vol verbazing:
"Je was toch net een baby van onder?!"
"Ja, dat klopt," zegt de man, "49 cm en 7 pond."
wijzigen niet mogelijk 04 april 2010 @ 09:46

Draadloos netwerk 5000 jaar oud ! Opgravingen bewijzen het !

Bij opgravingen in de Russische bodem tot op een diepte van 100 meter hebben Russische wetenschappers resten gevonden van koperdraden, met een geschatte leeftijd van zo'n 1000 jaar. De Russen trokken hieruit de conclusie dat hun voorouders reeds 1000 jaar geleden beschikten over een koperen communicatienetwerk!

Om niet achter te blijven zijn Amerikaanse wetenschappers ook hun bodem gaan afgraven waarbij ze op een diepte van 200 meter resten van glasvezels aantroffen. Deze vezels bleken na onderzoek zo n 2000 jaar oud te zijn, waaruit de Amerikanen concludeerden dat hun voorouders reeds 2000 jaar geleden al een zeer geavanceerd digitaal glasvezel netwerk in gebruik hadden.

En dat zo`n 1000 jaar voor de Russen...

Een week later hebben de Belgen het volgende rapport gepubliceerd:

"Bij opgravingen in de Belgische bodem, tot op een diepte van 500 meter, hebben Belgische wetenschappers helemaal niets gevonden." De Belgen concluderen hieruit dat zo'n 5000 jaar geleden de oude Belgen reeds beschikten over een draadloos netwerk.
wijzigen niet mogelijk 06 april 2010 @ 15:51

Een man is samen met zijn vrouw boodschappen aan het doen.
Op een gegeven moment is hij zijn vrouw kwijt en hij rijdt dus alleen met het karretje door de winkel, op zoek naar zijn vrouw..
Plots botst hij met zijn karretje tegen het karretje van een andere man aan.
'Oh, mijn excuses meneer' zegt de man. 'Ik lette even niet op, het is namelijk zo dat ik mijn vrouw kwijt ben en die ben ik

aan het zoeken'
'Nou, dat is toevallig' zegt die andere man.
'Ik ben ook mijn vriendin kwijt en zoek haar ook'

'Dat is inderdaad toevallig' zegt de andere man en vraagt hoe zijn vriendin eruit ziet.

'Nou' zegt de man.. 'Ze is lang, slank, lang blond haar, mooie grote borsten, lange benen, zwarte laarzen, en een kort rokje..
'En hoe ziet die van jou eruit?' vraagt de man..

'Wat kan mij dat verrotten' zegt de andere man.

'We gaan die van jou zoeken!!'

Een blondje besluit een aquarium te kopen. Daarenboven wil ze zoutwater vissen.

Ze besluit naar zee te rijden ten einde aan zout water te geraken.
Op de pier van Oostende gekomen ontmoet ze een visser. Ze spreekt hem aan en vraagt om zout water.

Da's hier geen probleem ! Zegt hij. Wat kost een emmer vraagt ze. Vijf euro antwoordt hij.
Bon, doe me maar een emmer. De man schept een emmer zeewater en ze betaalt hem vijf euro.

Thuis gekomen kiepert ze deze in het aquarium.
Ze stelt vast dat ze heelwat tekort komt en dat ze nog enkele malen heen en weer zal moeten rijden.
Terug te Oostende zit daar nog steeds datzelfde vissertje.
Ze spreekt hem terug aan maar ondertussen was het laag tij geworden...

Amaai, zegt ze, g'hebt goed verkocht vandaag !

Ferdinand Porsche, beroemd ontwerper van auto's, overlijdt en komt bij de hemelpoort.

St Pieter vangt hem op en zegt
'Meneer Porsche,vanwege uw grote verdienste voor de ontwikkeling van de auto mag u een wens doen'.

Porsche denkt even na en zegt 'Goed, laat me dan een uurtje met God babbelen'.
Petrus knikt, brengt hem naar de troonkamer en stelt hem voor aan God.

Porsche vraagt aan God: 'Beste God, uw ontwerp 'de vrouw', waar zat U met uw hoofd toen u haar uitvond?'.
God: 'Hoe bedoel je?'.
Porsche: 'Nou, je ontwerp stikt van de fouten. Ga maar na:

De voorkant is niet aerodynamisch
Het maakt veel te veel lawaai
De onderhoudskosten liggen extreem hoog
Het is 5 a 6 dagen in de maand volkomen nutteloos
De achterkant hangt te los
Het moet constant opnieuw geverfd en afgewerkt worden
De uitlaat zit te dicht bij de inlaat
De koplampen zijn vaak te klein
Het brandstofverbruik ligt veel te hoog

God denkt even na en antwoord dan:

'Meneer Porsche, dat mag dan misschien wel zo zijn,
maar volgens de statistieken rijden er meer mannen met mijn uitvinding dan met de jouwe'.

Wijzigen

Reactie*
Je moet geregistreerd zijn om te kunnen reageren

Wie is online?

Tagcloud