26 maart 2010 @ 12:32
| | Quote |
| | Tegelijkertijd komen een dominee en een buscarchauffeur bij de hemelpoort. "Kom binnen!" zegt Petrus tegen de buschauffeur. "Of we U binnen laten dat weten we nog niet." krijgt de dominee te horen. "Wat is dat nou, ik als dominee moet wachten en de buschauffeur mag direct naar binnen?" "Nou ja," zegt Petrus, "als u aan het preken was, viel iedereen in slaap, maar als deze chauffeur aan het rijden was, zat iedereen te bidden!"
|
|
| | Quote |
| | Tijdens het opruimen van de slaapkamer van d'r dochter kwam moeders een boek tegen met de titel "SM in woord en beeld". Hevig geschokt praat ze er met vader over die avond als dochter lief op bed ligt. "wat moeten we nu doen"? Vraagt moeders aan pa. Pa zit een beetje bedenkelijk te kijken en zegt dan "ik weet het niet maar ik denk dat een flink pak billenkoek niet zoveel zin heeft".
|
|
| | Quote |
| | Een man schaamt zich voor zijn geslacht en ziet een advertentie van een sexuologe. Dit lijkt hem wel wat en hij maakt een afspraak. Op die dag gaat hij langs en de sexuologe vraagt wat er nu precies scheelt. "Nou...ik ben van onder precies een baby" De sexuologe stelt hem gerust en vraagt hem zich uit te kleden, zodat ze zich een voorstelling kan maken. De man schaamt zich en wil liever niet. Maar de sexuologe verzekert hem dat ze erg professioneel is en al zowat alles heeft gezien. De man is gerustgesteld en begint zich uit te kleden terwijl zij hem wat privacy gunt en de kamer verlaat. De man is klaar met uitkleden en roept de sexuologe terug. Als ze binnenkomt valt ze pardoes flauw. Bijgekomen vraagt ze vol verbazing: "Je was toch net een baby van onder?!" "Ja, dat klopt," zegt de man, "49 cm en 7 pond."
|
|